I love shoes

Hej kära läsare!

Hemskt ledsen att jag har varit så dålig på att uppdatera denna veckan. Har varit jätteförskyld och är fortfarande inte fullt återställd. Är snurrig och yr hela dagarna fram till kvällen, jättekonstigt. Ska kolla upp detta !

Imorgon ska jag även till Idrottskliniken och kolla upp mina knän. Jag har haft problem med dem sen flera år tillbaka, men har endast känt av det några ggr/år, men sen Trysil har jag haft ont varje gång jag sätter mig på huk. Så det ska bli skönt att få reda på vad som är fel och om jag ska ha något skydd osv. Vill så gärna kunna gå ut och gå långrundor med vovven utan att mina knän ska få stryk utav det.

Jag längtar till Milla kommer hem. Dels för att jag har saknat att umgås med henne sjukt mycket, men också för att hon har tydligen shoppat skor till mig. Yes inte bara ett par, utan minst två (lät så på henne i alla fall). Jag är så sjuk nyfiken på dessa skor att jag knappt står ut ! Men det är endast 1½ vecka kvar, sen kommer hon hem ! Funderar på om man ska ha lite gathering med kära vänner då :)

Jag har även spanat in have2haves rea och jag det finns så mycket fint jag vill ha, men det finns inte längre min storlek!! Galen blir jag. Ska lägga upp några bilder på dom skorna sen.
Men jag har hittat en grym snygg väska på året nyheter, 399 ;- kostar den och själv tycker jag att den är urläcker!

Have2have

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

För fan, det hoppas jag verkligen vi gör! :) Isåfall är jag en mix av Samantha och Carrie. Haha! Vem är du av dem?

2010-02-09 @ 10:10:12
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Haha, det tror jag också! :)

2010-02-09 @ 18:42:55
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0