Why ?!

Varför ska jag ha 38 i skor? Är ju den som de flesta har och som alltid tar slut först !
Har spanat in ett par skor på rean som jag hade tänkt slå till på nu i veckan, men till min fasa finns skorna endast kvar i storlek 41 !! Så ledsen blir jag, var ju jätterea på dem... därför de var slut också juh !


Dessa boots älskar jag. De är lagom "cowboyaktiga" och lagom mycket detaljer på dem. Bruna skor har jag suktat efter länge så jag hade så gärna velat ha dem hos mig ! Från att ha kostat ca 650 kr kostade de nu bara 320  !! Suck... Om det är någon som köpt ett par sådana här skor och ångrar sig så hör av er!

Boots från have2have


Hade även spanat in dessa snygga romarsandaletter som även de gått ner till 300 lappen, men icke fanns de i 38 heller. Älskar detaljerna och färgerna... ännu en suck !!

Romarsandaletter från have2have

 

Istället för dessa snyggingar har jag börjat fundera över dessa grå/röda skor. Jag är dock inte helt hundra på den svarta spretdetaljen framme vid tårna, men annars är de hur läckra som helst. Vad tycker ni ?

 



Har jag nämnt att jag ÄLSKAR skor?! :) skicka gärna länkar till bra hemsidor om skor !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0