Detaljer

Länge brydde jag mig inte om smådetaljer eller smycken, men nu har jag verkligen fått upp ögonen för det. Ibland tycker jag att det är detaljerna som gör hela outfiten/klädesplagget.
Jag tycker om silver och guld väldigt mycket, även strass och saker som glänser (som en kråka ungefär (; ) Jag älskar det som både Kenza och Frida gjort, de har båda satt dit ett axelsmycke på varsitt klädersplagg. Båda valde att sätta dig ett par kedjor av olika slag. Detta har gett mig inspiration att göra något liknanade ! Jag får se vad jag ska göra, lovar att visa upp det sen.
Jag älskar armband och öronhängen, även de ska vara av strass, läder eller någon häftig kombo. Jag älskar att köpa läderarmband på herr-avdelningen på H&M, de har alltid något snyggt med flera remmar.

Något som också är väldigt fint är broscher, om de är stilrena och inte allt för klumpiga. Jag hittade en brosch på have2have som jag tyckte var väldigt fin och elegant. Hittade även en häftig nyckelring som jag tror alla skorälskare skulle tycka om att ha dinglandes i nyckelringen :) Blir nog att beställa därifrån inom snar framtid !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0