H&M

H&M har många snygga och prisvärda kläder. Jag älskar även att de samarbetar med kända designers så att även vi som inte har så mycket pengar kan få chansen att bära kläder som är designade av proffs !
Fast ibland kan man känna att man går runt med likadana kläder som alla andra, men oftast kan man matcha H&Ms kläder på så sätt att de blir väldigt personliga. Som sagt; i love it.


 

 



Otroligt fina leggins som kan vara riktigt snygga om man matchar dem rätt. Dock är de inte riktigt min stil, mer min syster Lollos.



Dessa leggings är mer min stil, stilrena med dragkedja längst ner. Älskar dragkedjor !



Jag vill köpa mig en kavaj. Tycker denna är riktigt snygg. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0