Trysil om två dagar!

Gosch vad tiden gick snabbt. För två veckor sedan bestämde sig jag och Wille för att haka på ett gäng vänner som skulle till Trysil i slutet av jan och här är vi nu ! Om två dagar åker vi, åker på natten mellan onsdagen och torsdagen. Det ska tydligen vara snöoväder då över hela Sverige, men får hoppas att det mesta lagt sig innan vi åker.

Nu ska jag sätta mig ner och skriva ihop vad jag ska packa ner ínför resan (var längesen jag var ute på en resa så det ska bli kul!). Jag får låna både snowboard, byxor och jacka utav Willes oerhört generösa vän så det behöver jag inte bry mig om. Men man behöver ju lite andra saker också, behöver även inhandla en del.



Jag gick in på Stadiums hemsida och hittade en del godbitar där. Oj vad jag hade gett för att få ha de byxorna och jackan! Grymt snygga. Det som behövs inhandlas för min del är ett par riktiga handskar och en bra halsduk. Funderar även på headbandet, kanske är bra att ha i backen?


Några tips om vad man mer ska ha med sig i klädväg i backen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0